onze bouwstenen in de reis
naar een ideaal thuis

1 Samenstellen projectteam

Verschillende mensen met ieder een eigen expertise en maar allemaal met hetzelfde doel. Hoe eerder in het proces je alle expertise bij elkaar hebt hoe beter de projectreis verloopt. Samen stellen wij het juiste projectteam samen. Wanneer elke persoon van het team zijn of haar verantwoordelijkheid kent, weet wat én wanneer er in het project verwacht wordt is dat een garantie op succes. Een goede basis de fundering van het project en dus bepalend voor het eindresultaat.

2 Ontwikkelfase

Wij denken mee in de ontwikkelfase/ontwerpfase. Waar is vraag naar en hoe kunnen wij dat op een logische manier realiseren, daarbij gelet op de juiste indelingen, meerwerkvarianten en kopers keuzes. Daarbij adviseren
en onderbouwen wij de meest geschikte verkoopprijzen.

3 Plan opstellen verkoop

Wat heb je nodig om een project te verkopen? Precies, kopers!
Elk object is anders dus ook elke verkoopstrategie zou anders kunnen en misschien wel moeten zijn.
Wij bepalen de juiste verkoopstrategie; hoe brengen wij dit object onder de aandacht bij de desbetreffende doelgroep.
Hierbij adviseren wij het projectteam bij alles wat nodig is om dit te doen; denk daarbij aan marketing, documentatie en publiciteit.
Hiervoor beschikken wij over het bekende platform Funda. Samen kiezen wij voor een plaatselijke makelaar of houden wij het ‘in eigen huis’, hier kan uiteraard ook een combinatie in gemaakt worden.
Ondertussen stellen wij al een dossier op met potentiële kopers en zorgen ervoor dat zij op de hoogte blijven van de actuele stand van zaken.

4 Inschrijvingen

De benodigde gegevens worden verzameld en bewaard in een CRM-systeem. Dit kan in Realworks, het CRM-systeem waarover wij beschikken of in uw eigen CRM-systeem.
Wij onderzoeken of de inschrijvers daadwerkelijk potentiële kopers zijn.
Dit doen wij door het stellen van concrete vragen én een financiële check; alles moet duidelijk zijn voordat de daadwerkelijke toewijzing plaatsvindt.
Door dit zo te doen, wordt het risico veel kleiner dat er iemand een optie teruggeeft of het uiteindelijk toch niet kan betalen. Dit betekent dat de voorbehouden nihil of kort zijn en wij snel door kunnen naar het bouwen. 

5 Verkoop – Kaveluitgifte

Er wordt met elke optant een persoonlijk verkoopgesprek gevoerd.
Voorafgaand aan dat gesprek wordt alle informatie verstrekt die beschikbaar is van het project.
In het gesprek worden de vragen van de optant besproken, het project uitgelegd en worden alle belangrijke aspecten verteld. Uiteraard behoren meerdere gesprekken ook tot de mogelijkheid.
Naar aanleiding van het gesprek wordt de koop-en aannemingsovereenkomst opgesteld en getekend.

6 Een THUIS creëren

Samen met de klant creëren wij zijn en/of haar ideale nieuwe thuis.
Dit doen wij door mee te denken in alle mogelijke opties. Kopers begeleiding geeft aan elk object een andere invulling. Door onze ervaring binnen de binnenhuisarchitectuur gaat dat verder dan bijvoorbeeld een uitbouw van 2,40 m. of wel of niet een buitenkraan. Hierbij denken wij ook bijvoorbeeld aan verlichting, innovatie en energiebesparende mogelijkheden.
Voor alle betrokken partijen heeft het meerdere voordelen dat de verkoop- en kopers begeleiding door één en dezelfde persoon wordt uitgevoerd.
De klant heeft één contactpersoon; iets wat voor alle partijen beter werkt. De werkvoorbereider en calculator kunnen zich bezighouden met hun eigen werkzaamheden zoals prijsbepaling en de wijzigingen aanbrengen in bijvoorbeeld Revit, AutoCad of het BIM model. Wij zullen de mogelijkheden en kosten met de klant bespreken en koppelen aan de koop-/aannemingsovereenkomst.
Wij vertalen de wensen van de kopers naar bouwkundige specificaties, door middel van creatieve mogelijkheden.

7 Organiseren van informatiedagen en verkoopevenementen

Je kunt het maar één keer goed doen!
Het soort bouwproject bepaalt de wijze van het organiseren van een passend verkoopevenement. Een informatiebijeenkomst voor het presenteren van je project is een goed verkoopmiddel en daarmee zetten wij het bouwproject op de kaart.
Wij willen een onvergetelijk moment maken van het ‘start verkoop’-evenement en brengen het bouwproject op verrassende wijze onder de aandacht. Samen met jullie bepalen wij de sfeer en de uitstraling die passen bij het project.
Uiteraard zijn wij bij elk moment persoonlijk aanwezig.

8 Bouwupdates

De juiste communicatie tijdens de bouw gebeurt door het verzorgen van Bouwupdates.
Het begeleiden en informeren van de klant tot en met de laatste steen (de oplevering) vindt plaats door de inzet van kijkdagen en bouwupdates, zodat de klant op de meest intensieve wijze bij de bouw van zijn THUIS betrokken is. 

9 Oplevering

Het harde werken wordt nu beloond met blije en enthousiaste kopers die op termijn hun intrek in hun nieuwe woning gaan nemen. Zij zullen starten met genieten van hun THUIS.

Samenstellen projectteam

Verschillende mensen met ieder een eigen expertise en maar allemaal met hetzelfde doel. Hoe eerder in het proces je alle expertise bij elkaar hebt hoe beter de projectreis verloopt. Samen stellen wij het juiste projectteam samen. Wanneer elke persoon van het team zijn of haar verantwoordelijkheid kent, weet wat én wanneer er in het project verwacht wordt is dat een garantie op succes. Een goede basis de fundering van het project en dus bepalend voor het eindresultaat.

Ontwikkelfase

Wij denken mee in de ontwikkelfase/ontwerpfase. Waar is vraag naar en hoe kunnen wij dat op een logische manier realiseren, daarbij gelet op de juiste indelingen, meerwerkvarianten en kopers keuzes. Daarbij adviseren
en onderbouwen wij de meest geschikte verkoopprijzen.

Plan opstellen verkoop

Wat heb je nodig om een project te verkopen? Precies, kopers!
Elk object is anders dus ook elke verkoopstrategie zou anders kunnen en misschien wel moeten zijn.
Wij bepalen de juiste verkoopstrategie; hoe brengen wij dit object onder de aandacht bij de desbetreffende doelgroep.
Hierbij adviseren wij het projectteam bij alles wat nodig is om dit te doen; denk daarbij aan marketing, documentatie en publiciteit.
Hiervoor beschikken wij over het bekende platform Funda. Samen kiezen wij voor een plaatselijke makelaar of houden wij het ‘in eigen huis’, hier kan uiteraard ook een combinatie in gemaakt worden.
Ondertussen stellen wij al een dossier op met potentiële kopers en zorgen ervoor dat zij op de hoogte blijven van de actuele stand van zaken.

Inschrijvingen

De benodigde gegevens worden verzameld en bewaard in een CRM-systeem. Dit kan in Realworks, het CRM-systeem waarover wij beschikken of in uw eigen CRM-systeem.
Wij onderzoeken of de inschrijvers daadwerkelijk potentiële kopers zijn.
Dit doen wij door het stellen van concrete vragen én een financiële check; alles moet duidelijk zijn voordat de daadwerkelijke toewijzing plaatsvindt.
Door dit zo te doen, wordt het risico veel kleiner dat er iemand een optie teruggeeft of het uiteindelijk toch niet kan betalen. Dit betekent dat de voorbehouden nihil of kort zijn en wij snel door kunnen naar het bouwen. 

Verkoop – Kaveluitgifte

Er wordt met elke optant een persoonlijk verkoopgesprek gevoerd.
Voorafgaand aan dat gesprek wordt alle informatie verstrekt die beschikbaar is van het project.
In het gesprek worden de vragen van de optant besproken, het project uitgelegd en worden alle belangrijke aspecten verteld. Uiteraard behoren meerdere gesprekken ook tot de mogelijkheid.
Naar aanleiding van het gesprek wordt de koop-en aannemingsovereenkomst opgesteld en getekend.

Een THUIS creëren

Samen met de klant creëren wij zijn en/of haar ideale nieuwe thuis.
Dit doen wij door mee te denken in alle mogelijke opties. Kopers begeleiding geeft aan elk object een andere invulling. Door onze ervaring binnen de binnenhuisarchitectuur gaat dat verder dan bijvoorbeeld een uitbouw van 2,40 m. of wel of niet een buitenkraan. Hierbij denken wij ook bijvoorbeeld aan verlichting, innovatie en energiebesparende mogelijkheden.
Voor alle betrokken partijen heeft het meerdere voordelen dat de verkoop- en kopers begeleiding door één en dezelfde persoon wordt uitgevoerd.
De klant heeft één contactpersoon; iets wat voor alle partijen beter werkt. De werkvoorbereider en calculator kunnen zich bezighouden met hun eigen werkzaamheden zoals prijsbepaling en de wijzigingen aanbrengen in bijvoorbeeld Revit, AutoCad of het BIM model. Wij zullen de mogelijkheden en kosten met de klant bespreken en koppelen aan de koop-/aannemingsovereenkomst.
Wij vertalen de wensen van de kopers naar bouwkundige specificaties, door middel van creatieve mogelijkheden.

Organiseren van informatiedagen en verkoopevenementen

Je kunt het maar één keer goed doen!
Het soort bouwproject bepaalt de wijze van het organiseren van een passend verkoopevenement. Een informatiebijeenkomst voor het presenteren van je project is een goed verkoopmiddel en daarmee zetten wij het bouwproject op de kaart.
Wij willen een onvergetelijk moment maken van het ‘start verkoop’-evenement en brengen het bouwproject op verrassende wijze onder de aandacht. Samen met jullie bepalen wij de sfeer en de uitstraling die passen bij het project.
Uiteraard zijn wij bij elk moment persoonlijk aanwezig.

Bouwupdates

De juiste communicatie tijdens de bouw gebeurt door het verzorgen van Bouwupdates.
Het begeleiden en informeren van de klant tot en met de laatste steen (de oplevering) vindt plaats door de inzet van kijkdagen en bouwupdates, zodat de klant op de meest intensieve wijze bij de bouw van zijn THUIS betrokken is. 

Oplevering

Het harde werken wordt nu beloond met blije en enthousiaste kopers die op termijn hun intrek in hun nieuwe woning gaan nemen. Zij zullen starten met genieten van hun THUIS.

Verkoop van nieuwbouw

Wij zijn gecertificeerde makelaars die gespecialiseerd zijn in nieuwbouw. Of het nu gaat om een groot project, individuele bouw, woningen of recreatie, Stijlvol Vastgoed staat graag voor jou klaar. Het projectteam bepaalt gezamenlijk de juiste verkoopstrategie passend bij de doelgroep met als resultaat een uiterst tevreden en goed geïnformeerde ontwikkelaar, bouwer en koper.

Kopersbegeleiding

Hoe geweldig is het dat wij de verkoop en de kopersbegeleiding kunnen samenvoegen. Voor alle betrokken partijen heeft het meerdere voordelen dat de verkoop- en kopersbegeleiding door één en dezelfde persoon wordt uitgevoerd. Stijlvol Vastgoed vertaalt de wensen van kopers naar bouwkundige specificaties, door middel van creatieve mogelijkheden.

Projectbegeleiding

Het opstarten, plannen en managen van een bouwproject is spannend en kost veel tijd; of het nu gaat om een nieuw te bouwen woning of een verbouwing van de huidige woning.
Stijlvol Vastgoed overlegt en adviseert bij de stappen waar jij hulp nodig hebt. Dit scheelt je veel zorgen, tijd en kosten.

Wanneer communicatie, vakbekwaamheid en expertise samen moeten komen in een project, dan kies je voor Stijlvol Vastgoed!
Stijlvol Vastgoed biedt één aanspreekpunt voor het gehele project. Wij bieden onze diensten aan in de vorm van bouwstenen die zijn verwerkt in een Projectreis.

Stijlvol Vastgoed stapt in wanneer jij hulp nodig hebt; of dat nu is voor de verkoop, kopers- en/of projectbegeleiding of misschien één van deze facetten. Met een Funda-account, CRM-systeem, bouwkundige kennis en een groot netwerk kunnen wij je op alle vlakken ondersteunen in het proces. Door commercieel en klantgericht te werken, zonder het belang van de opdrachtgever uit het oog te verliezen, slaan wij de brug tussen de belangen van de koper en de voortgang van het project. 

Onze werkwijzeNeem contact op

Helma is ijverig, heeft een scherp denkvermogen, schakelt snel en communiceert heel helder en duidelijk. Ze is commercieel sterk en ziet altijd kansen. Daarnaast is ze creatief, bouwkundig onderlegd en weet ze altijd een passend en kundig advies te geven.

Aniek Huisman – Ondernemende Ondernemer Create B2B

Helma heb ik bij de verkoop van nieuwbouwproject Havenkade ervaren als uiterst correct en zeer betrokken. Ze staat altijd voor iedere koper klaar en niets is haar te veel. Communicatief is Helma heel sterk, ze houdt partijen goed op de hoogte van de ontwikkelingen.

Simone Hoekstra – Verkoopmanager van Wijnen

Een hele prettige ervaring om met Helma de verkoop van woningen te doen. Zeer gemotiveerd en weet wat het is om potentiële kopers te inspireren tot aankoop van de woning of appartement.

Piet van Slochteren – Projectcoördinator van Wijnen

Helma steekt in mijn ogen met kop en schouders boven vele makelaars uit. Dat is de reden dat ik haar gevraagd heb om mij te helpen bij een investeringswoning. En geloof het of niet: binnen een week; zoeken, vinden, bieden en kopen. 

Marco Overdijk – Commercieel trainer/coach bij Stoeten & Partners

In onze zoektocht naar de juiste kavel in een nieuwbouwtraject heeft Helma ons enorm geholpen. Met haar deskundigheid heeft ze ons anders naar de voor- en nadelen laten kijken om een goede afweging te kunnen maken.

Emiel Hop - Partner bij de Jong & Laan

Bij Helma staat de klant echt op 1. Met haar enthousiasme en behulpzaamheid zorgt zij voor een goed resultaat.

Manon Mulder - Junior verkoopmanager van Wijnen